It's my life

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Stina - 22 mars 2012 21:49

till sadelkammaren imorse och det var dyngsurt på golvet, stod och kliade mig i huvudet ett tag.

Inte tusan har det väl regnat ??

Tittade lite närmare och såg att det kom från Mulles box brevid.

Vattenkoppen har stått och läckt inatt - det var totalt dyngsurt  

Bra början på den här dagen ...


Red sedan ett så fint dressyrpass på herr V så humöret steg i absoluta toppenläge.

Fasen vad fin han är !!!

Idag tränade vi galoppfattningar ... sista fattningarna tog han från skritt !  

Life is perfect  !!!


Därefter red jag ett dressyrpass på Billan och hon var så megatråkig så humöret sjönk igen.

Det blev inte så lång stund för jag fick så fruktansvärt ont i armar, axlar och nacke. Suck.

Hon drar iväg och bryr sig nada om vad ryttaren säger. Måste hitta nya lösningar för att råda bot på det, för jag orkar helt enkelt inte rida henne när hon är så här =(


Jaja, sedan blev det jobb 14-21 med huvudvärk och en hals som gjorde mer och mer ont för varje timme.

Fast vadå ... herr V och jag fick till fina galoppfattningar  ... livet är trots allt väääldigt bra just nu ! =)


Arkivbild

 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards