It's my life

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Stina - 26 mars 2012 20:21

om att få ihop Ebba och Becca verkar gå i lås.

Becca är överförtjust och Ebba verkar tycka detsamma =)


Tanken är att Mulle går i pension efter iår och Becca går över på Ebba.

Först hade jag tänkt mig att Billan skulle passa bra, men hon är helt enkelt för svårriden =(

Tyvärr.

För att det ska kunna funka måste jag gå ner en hel del i vikt så jag kan rida in/till Ebba, eller hitta nån annan som kan göra det.

Att Becca ska klara av det själv - tja, det är liksom uteslutet.


Målet för Ebba är att hon kan skrittas under ryttare till sommaren, mycket mer än så håller vi inte på med förrens vi varit på återbesök vilket ska ske i maj/juni.

Vi har ett spännande år framför oss !!


Bild fr förra veckan

 


Av Stina - 26 mars 2012 20:12

den här gången med Becca blev det hastigt och lustigt imorse.

Tror jag blivit smittad oxå för jag har jobbig huvudvärk och en ond hals =(


Dressyr blev det idag iaf.

Först ut en het, het, het Billan och sedan en tungriden Vincent.

Det blir variation iaf, det är ju bra *s*

Glömde ta på mig ridstövlarna när jag satt upp på herr V och red med jodphurs, tala om att det blir ostadigt utan stövlar !!


Becca följde med "fullproppad med Panodil" och red ett lättare dressyrpass på Mulle och lekte följa john med Ebba i paddocken.

Nu har hon däckat för idag dottern, kanske borde jag ha sagt ifrån om stallet ??


Bild fr förra veckan

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards