It's my life

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Stina - 27 mars 2012 14:46

för att hinna stall och motion av hästar innan sjuka dottern hann vakna och bli ensam för länge.

Lyckades riktigt bra måste jag erkänna=)


Tömkörning för herr V med otäck bom på banan.

Lite stressad idag men fullt kontrollerbar nästan hela tiden ...


Mer dressyr på fröken envis och det är otroligt vad hon testar mitt tålamod just nu.

Hon hänger sig så dant i handen så om jag släpper efter så tappar hon balansen och står nästan på nosen i backen.

Hennes specialite är att bita tag i bettet, dra ner huvudet för att få mig ur balans och sedan köra järnet och vägra ta några som helst förhållningar.

Slå sig fri är en annan favorit.

Däremellan kan hon vara riktigt, riktigt fin.


Galoppfattningar förstod hon inte idag, det vart slängtrav 14 varv innan jag fick stopp på henne.

Sidstepp är hon duktig på då.

När vi väl fick till galopp slet hon först upp huvudet och sedan ner i backen för att få mig ur balans och så bär det iväg. *muttrar över envisa halvkallblodsston*


Dags att ringa upp tränaren igen !!


Bild fr förra veckan

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards