It's my life

Alla inlägg under april 2012

Av Stina - 16 april 2012 19:07

Jacson Legano, svart hoppsadel. 17" X-wide i bommen.


Kontakta Emilie vid intresse :  http://anilin.bloggplatsen.se/2012/04/16/7750411-kan-jag-fa-er-hjalp/

Av Stina - 15 april 2012 20:41

till klockan 16.

Sara var gullig och fodrade lunchen åt mig så hann jag sitta ner lite på min lunchrast, tack !

Sara tog även em fodringen så kunde jag lugnt komma till stallet och ta en kopp kaffe innan jag påbörjade nåt, tack !

Sara hade även mockat och gjort hö så hann jag med att motionera både Billan och herr V. TACK !


Billan ömmade inte för tryck vid ödemet idag och jag tyckte nog det kändes lite mjukare, så jag hoppas på att det försvinner snart.

Vi skrittade 40 minuter ute + på ridbanan en stund idag. Jag roade mig med att på helt långa tyglar styra henne med endast säte och skänkel, snett igenom, vända rätt upp och hålla oss raka, volt tillbaka osv och hon lyssnar ju fullt ut !

Vad sitter jag och rider med så mkt hand för ??    


Sedan löslongerade jag herr V och pysslade om honom ordentligt, han stod bara och njööööt =)

Nu är jag lite sliten känner jag och ska nog snart sova, klockan ringer strax efter 5 imorgon igen för en morgon i stallet.

I helgen får jag sovmorgon -  1 gång varannan vecka har jag som mål att få sova lite längre.

Målet når jag sällan utan det brukar bli en sovmorgon i månaden ungefär, och då kan ni tro att jag njuuuuter =)


Arkivbild

 


Av Stina - 14 april 2012 21:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina - 14 april 2012 19:22

från Simons dop idag.


                   

Av Stina - 14 april 2012 10:59

och Billan skrittad en timme.Fröken envis som kan vara väldigt tittig och fjantig när man rider ut själv bara tuffade på idag och inte ens ett löst plåttak som skramlade när vinden tog tag i det kunde få henne att reagera nämnvärt :-)Nu ska jag fräscha upp mig och fara iväg på lilla Simons dop inne i stora staden.

Av Stina - 14 april 2012 06:50

att senaste numret av tidningen Equipage var skrivet till mig =)


Eller vad sägs om KBT : lösningen för många rädda ryttare

Vikten av att välja rätt tränare och Vikten av att sätta upp mål med sin ridning vare sig det handlar om att rida SM eller våga rida ut med sin häst =)

Har gått några dagar och funderat på att sätta några delmål på pränt och bli mer strukturerad i min ridning/träning, tror jag fick en push i den riktningen nu.


Arkivbild

 

Av Stina - 13 april 2012 12:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards