It's my life

Alla inlägg under april 2012

Av Stina - 3 april 2012 05:00

han föddes in i mitt liv och in i mitt hjärta.


Grattis Vincent !!


         



Av Stina - 2 april 2012 19:23

roliga böcker att stoppa näsan i när man är sjuk.

Mina nyaste tillskott i bokhyllan:


   


Av Stina - 2 april 2012 17:50

försöker göra slingor på mig själv igen, var god skjut mig !!


Rastlös, men inte tillräckligt med ork för att göra nåt vettigt fick jag syn på förpackningen med slingor jag köpte förra veckan.

Vad tusan, tänkte jag - kan ju inte vara så svårt att fixa det själv ...

Visst var det lite svårt att se mig själv i spegeln utan glasögon, men glad i hågen slingade jag på trots bristande syn (och bristande vett).

Resultatet ??


Tja, jag slängde på mig en keps och åkte upp till ICA igen för att hitta nåt att trolla bort den gula fina lugg och sidor jag just åsamkat mig själv.

Valde en blekning för att bleka resten av håret så mina gula partier inte skulle vara lika fullt ... iögonfallande.

Resultatet ??

Ett fullkomligt helt och fullt gult hår ala polsk ...


Nu har jag gett upp för idag.

Gubben höjjde ögonbrynen rejält när han kom hem och undrade vad i helskotta jag gjort och dottern föll i gapskratt när hon kom hem från skolan.

Det är tur det finns kepsar ...


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards