It's my life

Alla inlägg under augusti 2012

Av Stina - 11 augusti 2012 15:56

roade vi oss med idag Billebus och jag.

Även om vi knappt vet vad vi gör och sällan hoppar av samtidigt *s* så har vi himla roligt

och DET är det viktigaste =)


Arkivbild

 

Av Stina - 10 augusti 2012 17:29

Schockemöhles höstkollektion på ingång i webbutikerna, jag kan absolut tänka mig ett och annat ;)


 

bildkälla : http://hippotique.blogg.se/


Av Stina - 9 augusti 2012 18:59

jag har som har så fina hästar !


Billiebus och jag fick till en riktigt bra känsla idag och jag satt med ett stort leende när den trippiga ponnytraven övergick till att likna hästtrav och det helt plötsligt blev relativt lätt att sitta ner =)

Hon är så fin min lilla tunna    och vi är definitivt på rätt väg vi oxå ( precis som brorsan och jag ).


Arkivbild

 

Av Stina - 8 augusti 2012 11:41

Vaknade förkyld med skallebank ala migrän och fick avboka dagens dressyrträning =(

Kollade vädret och såg att vi ska få in ett skapligt regnoväder from i em och ett dygn framöver så åkte till stallet direkt för att fodra och sätta på hästarna täcken.

Kom hem och får reda på att RGB inte startar i finalen.

Blä !!


Jag kryper väl ner i soffan och hejjar på Jens och Henrik då, och så hoppas jag faktiskt få se fantastiska Nick Skelton plocka hem guldet när nu inte Roffe kan göra det !



 

Av Stina - 8 augusti 2012 11:28

Casall skadad och alltså ingen RGB i finalen   

Av Stina - 7 augusti 2012 20:08

jag gillar verkligen Minna Telde och Santana, ett sådant flott ekipage !


http://www.svtplay.se/klipp/224183/minna-teldes-dressyrpass

Av Stina - 7 augusti 2012 19:57

hälsade på Billan, Ebba och Mulle idag och såg till att dom fick fina fötter.

Snälla Sara hjälpte mig att få ut hästarna igen efteråt eftersom jag hade lite bråttom att få dottern upp till Skavsta.

Hon såg även till att Billan fick lite motion.

Tack Sara !


Becca har nu åkt till sin pappa i England och ska stanna där tills nästa helg.

Oj, vad jobbigt det var att se henne gå genom säkerhetskontrollen och släppa kontrollen.

Både hon och jag grät en smula, vi är inte riktigt vana att vara ifrån varandra och jag tyckte det var riktigt tufft =(

Men jag vet att hon kommer att få det riktigt roligt och ha ett mysigt sommaräventyr !

Vi ses nästa helg gumman !!


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards