It's my life

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Stina - 9 september 2012 21:04

så sjuuuuk jag är   

En släng feber, huvudvärk from hell, sårig hals och en hemsk hosta, sån jag brukar få =(

Att vara allergisk i botten och ha en lungsjukdom på det gör varje förkylning till ett rent helvete - det blir manliga varianter av varenda litet virus som kommer i min väg.


Jag plockade i mig Ipren och Panodil och for till stallet på förmiddan.

Billan och jag stack ut på stubben och busade, det höll visserligen på att ta kål på mig då jag knappt fick luft efter ett tag, men kul hade vi !!!

Åkte sen hem och la mig några timmar och förutom intag och kvällsfodring har jag inte gjort ett dugg och jag är hemskt uttråkad trots att jag inte orkar göra nåt !


Googlar runt och läser på om Vincents problematik för att skaffa mig så mycket kunskap som möjligt.

Nervös väntan nu på provsvaren, kommer att sitta och titta på telefonen hela dagen imorgon !!!


Arkivbild

 

Av Stina - 9 september 2012 10:26

Av Stina - 9 september 2012 08:34

herr V är på riktigt gott humör idag när jag nu strax ska åka och ta blodprover på honom.

Var ett tag sedan jag tog prover så lite ringrostig är jag, men å andra sidan är det mycket lättare att ta på häst än på människa sägs det ... om dom står still antar jag =)


Arkivbild

    

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards