It's my life

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Stina - 22 februari 2013 17:01

återigen på herr V's rygg och det var väl baske mig på tiden !

Han är inte riden på en halv evighet efter sjukdom och dom månader med privata problem som satt käppar i hjulen för allt vad mina planer med hästarna heter, men så äntligen verkar det som att det lättar en aning och håll nu tummarna att det håller i sig den här gången !

Ja, nu var det ju inget mer avancerat än en skrittur på ridbanan som gällde, inte det mest upphetsande man kan tänka sig men ändå =)


Underbar syn !

 


Jag hann även med att tömlongera Billiebus innan jag var tvungen att åka.

Känner mig stressad dock över allt jag ligger efter med i stallet och med hästarna.

Att ta fram Vincents dammiga och smått stela, oputsade träns fick mig verkligen att må dåligt   


På em återvände jag med dottern för att mocka medans hon tog hand om lilla Ebba.

Ytterligare en ridtur på ridbanan för dom, hon var lite styrigare än igår Ebba men såå duktig ändå !


   

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards