It's my life

Alla inlägg under februari 2013

Av Stina - 11 februari 2013 06:00

8 år idag   


 

 

 

Av Stina - 10 februari 2013 11:13


Och nog fick han betala allt =(

Av Stina - 9 februari 2013 17:38

Instagram av er som läser ?
Har börjat gilla det mer och mer och följer gärna fler om ni vill dela med er av erat användarnamn :-)

Av Stina - 9 februari 2013 15:46

att rationalisera bort några pass i stallet och göra lite förändringar.

Bla har jag funderingar på att fixa ställningar till foderlårarna ala bild i senaste ridsport för slowfeednät.

Kanske kan man tänka sig att hästarna bara får kraftfoder inne på morgonen och sedan får frukost + lunchhö ifyllt direkt i dessa nät ute med tanken att dom sedan ska ha hö att pilla med större delen av dagen ?


Vad tror ni om det ?


 

Av Stina - 9 februari 2013 14:39

i lite mer än 4 år   

Jag trodde då inte att jag skulle hålla på så länge, det var ett infall en tråkig dag som gjorde att jag klickade på "skapa blogg" knappen och på den vägen är det.

Vissa av mina bloggvänner har jag följt en större del av dessa år, en del har försvunnit och nya kommit till efter vägen och det är nog det som är det roligaste med att blogga, och följa bloggar : att man lär känna nya människor som är med och stöttar, peppar, gläds med en och ibland fäller en tår ihop med en.


Under åren har det blivit :

2130 inlägg

3054 bilder

9337 kommentarer


Säger tack till alla som läser och kommenterar, en liten rad då och då muntrar upp och gör bloggandet värt den möda det kan vara mellan varven.

Så TACK allihopa   


 



Av Stina - 9 februari 2013 10:29

I 3 veckor nu har jag varit hemma med dottern och kommer att vara det 2 veckor till som det ser ut just nu.

Sen hoppas vi på att hon mår såpass bra så jag inte behövs hemma för jämnan.

Dottern orkar inte så mycket så det är inte så mycket vi gör om dagarna, och det håller på att driva mig till vansinne.


Jag längtar efter mitt jobb, jag längtar efter dagar med fullt upp att göra, jag längtar efter fysisk aktivitet och jag längtar grymt mkt efter mina hästar !

Jag är på snabbvisiter i stallet för att utföra mina stallpass, mocka och fixa foder när gubben kommer hem och kan vara med dottern en stund.

Mycket annat är det inte tal om och det får mig att bli halvt galen !!


arkivbild

 



Av Stina - 8 februari 2013 20:53

låg detta ( tårta och presentkort på Hööks) och väntade på mig i kylen från min gulliga bror och svägerska   

Är det inte precis hur sött som helst ??


 

Av Stina - 7 februari 2013 18:35

är vi mitt uppe i, dottern och jag, och det är lång ifrån över än.

Det som hänt , och till viss del fortfarande händer,är inget jag vill dela av mig med på bloggen.

Det är stort, det är allvarligt, och det innehåller allt från en trolig kronisk sjukdom som debuterat till advokat.


Jag tar en dag i taget och kämpar vidare för att dottern ska bli frisk och att den orkan som blåser omkring oss ska mojna.

Stort tack till alla som hört av sig - det betyder mycket !


"One of me is wiser

One of me is stronger

One of me is a fighter

And there's a thousand faces of me"



Dottern pysslade om Mulle idag

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards