It's my life

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Stina - 7 april 2013 17:40

vinterheader längre så slänger upp en gammal tills jag orkat fixa en ny.

Önskar jag KUNDE göra snygga headers, vore kul att ha nåt riktigt snyggt - men man gör så gott man kan =)

Av Stina - 7 april 2013 17:10

i ett riktigt aprilväder.

Ena stunden sol och varmt, andra snöbyar.


Ebba hade mest tur och blev motionerad i värmande sol.

Jobb på lina med en löst spänd gummisnodd hon inte verkade märkbart störd av.

Snodden gjorde vad jag tänkt mig vad gäller huvudets placering trots att den inte var åtspänd alls eftersom det var första gången:


 


Istället för att sätta näsan i vädret som hon gör om hon själv får bestämma :


 


Billan och jag red återigen ett dressyrpass  , ena halvan i sol och andra halvan i snö.

Hon låg på otroligt i handen och drog idag och jag får verkligen tänka på att inte bli hängande och dra tillbaka.

En dragkamp jag liksom aldrig vinner, jag har en förmåga att fastna i handen ibland - speciellt inre - och försöker tänka på det hela tiden.

I slutet var vi överens och fick till riktigt trevlig galopp ( vårt största problem ) i båda varv !


Vincent stackarn fick lösgaloppera hela sitt pass i snö som yrde runt oss, men lika glad för det var han och låg ner i kurvorna första varven.


   



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards