It's my life

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Stina - 20 juni 2013 15:03

till 3 ljusa små näsor.

 

Av Stina - 20 juni 2013 12:16

Hoppas dom kan hjälpa till ihop med medicineringen.

Av Stina - 20 juni 2013 08:20

där dom ska fira midsommar idag och ha det mysigt, kollat till beteshästar/medicinerat herr V och tagit en rask promenad med Troja.


Nu ska det bli frukost och lite städning här hemma innan jag roar mig med att åka till tandläkaren.

Har bitit av en tand och haft jobbig tandvärk i en vecka så hur mycket jag än avskyr tandläkare ska det bli skönt att få det fixat.

Finns roligare ting än tandvärk =(


Hoppas på att bli klar med rensningen av ogräs på ridbanan idag - med min onda och dåligt fungerande hand tar det tid då jag inte fixar mer än några meter per dag innan det gör fööör ont ( ja, jag måste åka och kolla upp den ).

Har hunnit med att städa ur och organisera mina stallskåp och trimmat klart ratorna i vinterhagarna iaf den här veckan men det går på tok för långsamt för allt som finns och ska göras i stallet !

Tidsbrist gör att jag bara kan lägga någon timme per dag på sånt om jag ska hinna med hästarna som behöver sin motion.

Speciellt Ebba och Billan som sväller som jag vet inte vad på betet behöver motioneras ordentligt för att hålla det någorlunda under kontroll, men imorgon lämnar jag över Ebba till svägerskan en vecka och får lite mer tid till annat.

Och om några veckor är det semester - tänk bara, hela dagar då man kan hinna hur mycket som helst  !  


Arkivbild

 

Av Stina - 20 juni 2013 08:04

Vad föredrar din katt?

Av Stina - 20 juni 2013 06:30

för det är sonens födelsedag, hurra - hurra - hurra !

19 år   


 


Idag är det oxå 2 år sedan Ebbas skada som senare visade sig vara mer än sårskador, ett skadat ligament och en knäfraktur konstaterades med tiden på Ultuna med hjälp av scintigrafi.


http://billiejean.bloggplatsen.se/2011/06/20/5646133-akte-och-fodrade/



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards