It's my life

Alla inlägg under december 2013

Av Stina - 28 december 2013 10:16

måste jag ta mig i kragen och visa upp mina händer, speciellt höger, för läkare !

Jag har haft uttalade problem senaste året men nu börjar det påverka mig i allt för stor grad för att jag ska kunna låtsats att allt är ok längre.


Jag har konstant värk i handled och fingerlederna på höger sida, fingrarna är svullna och svåra att böjja.

Jag har ingen kraft i handen, tappar saker och har svårt med finmotoriken - båda händerna känns liksom stela och klumpiga och lyder inte riktigt =(

Jag kan knappt rykta med höger handen då jag tappar ryktborsten hela tiden och jag har jättesvårt med ridning/tömkörning pga värk och förlorad kraft - kan inte sluta handen runt tyglarna ordentligt.


Jag har värk även i lederna i vänsterhanden, i en del av tålederna på båda fötterna och vänster knä =(


Svårt att se på kort men här är fingrarna så uträtade som jag får dom på egen hand , vä resp hö

 

Av Stina - 27 december 2013 18:09

är det en skön hemmakväll som gäller för min del.

Tagit ut hästar på morgonen, jobbat och så till stallet för en provridning för Billans del  ( hon skötte sig strååålande) och tömlongering för Ebbas.

Nu har jag tagit helg och imorgon har jag tom SOVMORGON   


Tidigare har jag alltid klippt mina hästar bakom öronen där nackstycket sitter men nu har jag fått för mig att jag inte vill ha det så längre *s* så nu går alla 4 och ser ut som hejkomohjälp - hoppas det växer snabbt !!


 



Av Stina - 26 december 2013 21:05

jag fick av min inackordering :-)

Hur gulligt är inte det !! <3

Av Stina - 26 december 2013 12:09

och tagit en promenad med honom och Billan fått jogga på lina med ordentlig stretchning efteråt.

Hann även med att mocka ur Ebbas och Mulles boxar (bäddarna som jag rensar ut med jämna mellanrum), sopa alla förvaringsboxar och städa en hylla i mitt stallskåp.


Hemma nu för dusch och mat innan jag far vidare till jobbet för en kvällstur.


Hur många av er är ute och trängs på reorna måntro ?? =)


 



Av Stina - 26 december 2013 10:22

ju ha vid stallet :-)

Av Stina - 26 december 2013 07:31

Av Stina - 25 december 2013 20:49

och jag sitter och funderar på om jag inte skulle kunna behöva nåt nytt schabrak, eller nåt täcke till ....

Bara ett liiiitet täcke till, det märks ju inte eller hur ?   


Lilla Evelina som jag pussat på idag <3

    

Av Stina - 25 december 2013 06:42

mellan stall och jobb :-)

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards