It's my life

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Stina - 31 januari 2014 22:03

Vaknade med sprängande huvudvärk och feber, lika bra att checka upp det på VC innan helgen så efter fodring, utsläpp och stalljobb åkte jag till VC - bihåleinflammation !

Pratade med min läkare om mina ledproblem oxå och efter en genomgång av alla symtom jag känt senaste året ( ledvärk som flyttar sig, muskelvärk som flyttar sig, daglig huvudvärk, mkt illamående och magknip, sömnproblem, ökad trötthet, långvariga och många infektioner, ljudkänslighet mm) och efter en kroppslig undersökning av triggerpunkter och problemområden så är läkaren rätt så inställd på fibromyalgi.

Grattis till mig då  

Än ska fler undersökningar och prover göras för att utesluta annat men det pekar åt det hållet =(


Åkte hem och la mig och sov som en död i 3 timmar, helt slut !

Vaknade och fick i mig lite mat innan sonens frita ringde : han hade lyckats svälja ringen/kapsylen på en läskburk och klagade över smärta i bröstregionen.

Ringde 1177 som kopplade mig till US Linköping och Öron/Näsa/Hals och efter läkarrådgivning beslutades det att vi skulle åka in till akuten i Norrköping och röntga för att se så inte eländet fastnat i halsen ( eller värsta fall lungorna ).


Så det blev en fredagkväll på akuten, åtminstone behövde jag inte känna mig speciellt ensam om vi säger så, med positiva besked efter ett antal timmar : inget som satt fast.

Nu gäller det bara att hålla koll så han inte får ont i magen eller feber under dess tripp ut ur mage och tarm, så håll nu tummarna för en bekymmerfri väg ut ;)


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards