It's my life

Alla inlägg under februari 2014

Av Stina - 11 februari 2014 21:42

Av Stina - 11 februari 2014 20:39

Av Stina - 10 februari 2014 13:10

av herr V startade upp dagen och det var som att dra tiden tillbaka några år när inget funkade och han mest stod på bakbenen.

Eftersom jag idag vet vad som var felet då ( tungan över bettet ) hissade jag först upp bettet ett hål till och det blev direkt en klar förbättring men inte helt bra så då gick vi in och bytte från det raka jag hade på till Novabettet som är herrns favorit och voila, så var det löst och han gick som en klocka efter det.


Billan och jag stack ut på en rask skrittunda därefter och nu laddar jag för en kväll på jobbet.

Ha en fortsatt härlig måndag alla !


Arkivbild

 

Av Stina - 9 februari 2014 19:42

med både herr V och Billan på lina, Vincent med chambon och nyfiken som jag är så provade jag gramantygeln på Billan ala den "nya flugan" vid longering :

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=420523&deptid=12&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC


Jag vill gärna se och prova innan jag själv bestämmer mig för vad jag tycker om saker och ting och jag trodde inte mkt på detta, men vete katten inte om det trots allt funkade rätt så bra på Billan ? .... jag kommer att prova ngn mer gång innan jag vet vad jag tycker om det.


Åkte hem och la mig en stund, är fortfarande så otroligt trött att jag har svårt att hålla mig vaken en hel dag ( hoppas det ger sig snarast) och sen for jag in till staden för att hälsa på äldsta dottern och mina fina barnbarn   


Arkivbild

 




Av Stina - 8 februari 2014 20:04

for jag till stallet där det rådde febril aktivitet, M red Billan och Natalie var i full fart med att mocka mina boxar med ett glatt humör =)


Tog in herr V och Ebba och upptäckte ett svullet skap på den goda V :


 


Ingen feber, ingen allmänpåverkan så jag tog tag i att tvätta rent och så motion i form av longering medans Natalie red Ebba.

När vi kom in igen hade svullnaden gått ner avsevärt och har hållt sig nere sen dess.


Nu njuter jag av en kväll i mitt eget sällskap ( bara jag hemma ) och lite lördagsgodis av det nyttigare slaget :


 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards