It's my life

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Stina - 2 juli 2014 20:28

ändrar man åsikt om mycket, nya kunskaper och erfarenheter gör att man helt enkelt ändrar inställning och det är precis som det ska vara - man lär sig och man utvecklas, på  gott och ont.


Förra året skrev jag om det här med sommarbete som blir mindre och mindre intressant för mig för varje år och jag undrar om jag inte nåt den punkt där nu är helt ointressant ?


Jag hade åsikter om flughuvor för ett antal år sedan, använde bara flyweil tills jag sakta gick över till flughuvor och det är nu det enda jag använder och helst bara en sort jag provat mig fram till.


Flugtäcken är det nya för min del, jag har aldrig använt det förrens jag köpte ett till herr V nu när han tappade päls.

När jag själv såg hur mycket bättre han faktiskt mår av att ha det på när insekterna är för jäkliga ja, då beställde jag täcken till alla hästarna.


Kuperade hagar är en annan grej, förr tyckte jag synd om alla hästar som gick i platta tråkiga hagar - med alla skador hästarna dragit på sig senaste åren ligger det nu högst på min önskelista ...


Ju mer man umgås med hästar och ju mer man lär sig - ja, desto mer inser man hur mycket mer det finns att lära och hur lite man egentligen vet, och hur många olika sätt det finns att se på saker - DET är jag iaf säker på =)


Arkivbild

 

Av Stina - 2 juli 2014 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards