It's my life

Alla inlägg den 14 september 2014

Av Stina - 14 september 2014 21:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina - 14 september 2014 20:23

och fått några svar senaste tiden, det allra senaste som damp ner i min mailkorg idag låter väl ytterst intressant ;)


Hejsan...

Jag är en kille på 42år som gärna skulle vilja hjälpa till i ditt stall,
jag jobbar gärna gratis men kan även betala för att bo där om
dagarna/nätterna lika mycket som du tar för hyra av häst.. Fast för mig
räcker det med en skrubb, förråd, spilta, box eller där du kan låsa in
mig under dagar och får jobba kvällar o nätter t.ex

Det ända du behöver göra när jag kommer till dig första gången är att
sätta på mig mina grejer som jag ska bära på mig alltid i stallet kanske
även får tjänstgöra i huset med?? Bära läderfotbojor, brett
lädermagbälte, läderhandbojor, överarmsbojor, läderhuva med ögonbindel,
munkavel (endast när jag inte tjänstgör) och ett brett kraftigt
läderhalsband med kedja/rem till..

Ja kan till och med slicka ridstövlar, remmar o sadlar rena bara att
stänga in mig i sadelkammaren till kvällen så ska de va rena till
morgonen när de ska användas.. Vill du ha mig i hage el. Stå kedjad vid
påle på gården när du vill är det bara att göra det, jag äter de som
bjuds på...

Tacksam för svar snarast!!

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards