It's my life

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Stina - 25 september 2014 19:58

Efter dagens besök hos arbetsterapeut har så "mupphanden" fått en trolig diagnos, karpaltunnelsyndrom med en riktigt irriterad nerv som legat i kläm länge =(

Jag kan inte längre vare sig sträcka ut fingrarna raka eller böja ihop handen helt och senaste veckorna har jag fått problem med skakningar ihop med konstant värk.

Jag har fått en stödskena att ha på nätter och hemma på kvällarna som ska hålla handleden rak och minska trycket på nerven, hjälper inte det kan det bli fråga om operation - vilket jag hoppas jag klarar mig utan !



Vi har i dagarna invigt uppbindningsplatsen ute som gubben fixat åt oss så vi kan spola/tvätta hästar utan att behöva hålla i dom samtidigt.

Becca valde att ha Ebba lös i fållan som blir om man sätter dit repet bakom - repet är fäst med plastkätting som ger vika om hästarna blir rädda och kastar sig ut och likaså uppbindningen är av plastkätting av samma anledning.

Vartefter ska vi försöka få dit markduk och grus oxå så det blir ett bra underlag att hålla på på =)


   

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards