It's my life

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Stina - 4 december 2014 22:17

idag bestod av stall och hästar , passade på att städa lite och byta till rena handdukar överallt innan jag for hem och lyxade till det med en vila enligt ordination ;)

Mumsade god chili con carne till lunch - en av mina absoluta favoriträtter med mycket vita bönor och kidneybönor !


Em/Kväll tillbringade jag på informationsmöte ang sonens framtid när han nu slutar gymnasiet till sommaren.

Dags att skicka in alla ansökningar för individuell LSS plan, kontaktperson, särskilt boende, daglig verksamhet, god man, aktivitetserättning och allt annat jag inte kommer på nu.

Jo, tandvårdskort - men den ansökan är redan inskickad !

Träffade på en gammal kurskamrat från undersköterskelinjen jag gick för ... typ länge sen, hon jobbar som kurator på habiliteringen nu och erbjöd mig personliga krissamtal inför sonens flytt hemifrån - kan kanske behövas ... ;)


Vi avslutade dagen med att sjunga vackert för gubben och mumsa på en god Budapestbakelse och så var den här dagen gjord =)


   


Av Stina - 4 december 2014 10:28

vara snäll mot min lilla gubbe som fyller år, Grattis gubbe   


Även en viss lillebror fyller år idag, Grattis till dig oxå   


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards