It's my life

Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Stina - 21 januari 2015 17:49

http://www.hippson.se/hippson-tv/trana-dig-att-se-halta-hos.htm


4 filmer att "träna" sig på - hur många rätt får du ?

Jag slog till med 3 rätt av 4 - den sista hästen hade på tok för konstigt rörelsemönster för mig =)


Av Stina - 21 januari 2015 17:04

har det kommit och mer är på väg ner -myyyys   


 


Idag fick jag min första box från tjänsten Testagram jag fick tips om på ett forum och tyckte det var en rolig ide.

Man får i dagsläget en box varannan månad för en mindre summa med produktnyheter man finner i dagligvaruhandeln att testa .

Roligt att prova lite nytt och spännande eftersom man inte vet i förväg vad boxen innehåller !



Suddig bild på boxens innehåll

 

Av Stina - 21 januari 2015 04:59

och uträttade lite ärenden.

Jag var på besök hos min läkare, tog foton till körkortet som ska förnyas, köpte mineraler och en säck morötter på Granngården ( höll på att få med mig en ursnygg fleecetröja från HW oxå men besinnade mig i sista stund ), köpte ny hårtrimmer till grabbarna i familjen och stoppade till på McDonalds där vi mötte sambons dotter som gjorde oss sällskap en stund.


För nån vecka sen skulle sambon trimma håret på sonen.

När han tagit hjässan la trimmern av att fungera och lämnade sonen med en minst sagt besynnerlig frisyr   

Vi fick försöka klippa till det sista i väntan på en ny trimmer som alltså inhandlades igår så äntligen fick sonen en jämnare frisyr att visa upp   


Idag har vintern återkommit till oss, det snöar och blåser ute och för min del får det gärna komma en del snö och helst får den sen ligga kvar !

Jag vill ha ljust, rent och fint !

Har varit vaken sen kl 4 och väntar bara på att få väcka familjen och komma igång med dagen, låt oss alla göra en bra onsdag =)


 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards