It's my life

Alla inlägg under januari 2015

Av Stina - 21 januari 2015 04:59

och uträttade lite ärenden.

Jag var på besök hos min läkare, tog foton till körkortet som ska förnyas, köpte mineraler och en säck morötter på Granngården ( höll på att få med mig en ursnygg fleecetröja från HW oxå men besinnade mig i sista stund ), köpte ny hårtrimmer till grabbarna i familjen och stoppade till på McDonalds där vi mötte sambons dotter som gjorde oss sällskap en stund.


För nån vecka sen skulle sambon trimma håret på sonen.

När han tagit hjässan la trimmern av att fungera och lämnade sonen med en minst sagt besynnerlig frisyr   

Vi fick försöka klippa till det sista i väntan på en ny trimmer som alltså inhandlades igår så äntligen fick sonen en jämnare frisyr att visa upp   


Idag har vintern återkommit till oss, det snöar och blåser ute och för min del får det gärna komma en del snö och helst får den sen ligga kvar !

Jag vill ha ljust, rent och fint !

Har varit vaken sen kl 4 och väntar bara på att få väcka familjen och komma igång med dagen, låt oss alla göra en bra onsdag =)


 



Av Stina - 20 januari 2015 17:20

Av Stina - 19 januari 2015 11:13

på förmiddan trots att jag glömde frukosten hemma och fick klara mig på att dricka kaffe =(

Förutom det sedvanliga med morgonfodring, utsläpp, packa höpåsar och mocka stylade jag alla hästarnas manar och pannluggar - mycket välbehövligt !


 


Tvättade några täcken : 



 


Lilla Saga håller koll på resten av tvätthögen :

 

 

 

Organiserat bland täckena och städat täckesboxen :

 

   

 


Och efter jag lunchfodrat åkte jag till Ica och handlade innan jag tillslut landade hemma och fick i mig en macka, ni kan tro att den smakade gott   



Av Stina - 18 januari 2015 20:01

har dejtat hovslagaren idag och tom "den lilla arga" skötte sig helt ok =)


     

Av Stina - 1 januari 2015 17:36

hoppas jag på friska hästar utan åkande till klinik var och varannan vecka, kan man tänka sig att den önskan går att uppfylla ? ;)


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards