It's my life

Alla inlägg under maj 2015

Av Stina - 16 maj 2015 21:11

över bommar med Ebba, longering av herr V, Billan motionerade av N, gubben har fixat staket och dagen avslutas med grillat och en flaska vin.
Kan inte bli bättre :-)

Av Stina - 15 maj 2015 15:40

har Ebba fått limmade framskor, nu hoppas jag det funkar :-)

Av Stina - 14 maj 2015 10:52

även nattetid (när vädret tillåter) i vinterhagarna tills träckprov och avmaskning är gjort och jag njöööt av en sovmorgon idag och sedan långpromenad med hunden innan jag åkte och morgonfodrade hö i hagarna.

Så mycket lättare och enklare allt känns när man inte har stressen över tider som ska passas !


Ebba och Mulle ska inte ut i sommarhagarna men Billan och Vincent hoppas jag ska kunna gå i den närmaste med intag över dagen när insekterna sätter igång på allvar.

Gubben gick igenom sommarhagen häromdan så den är redo att tas i bruk.

En av dom andra hagarna hyr jag ut iår då jag definitivt inte behöver 10 hektar sommarbete till 2 hästar ;)


Arkivbild

 



Av Stina - 13 maj 2015 15:19

Kom hem med en god parfym åt mig, nu kommer jag dofta gudomligt ;-)

Av Stina - 11 maj 2015 20:35

och visar 15 kg skillnad, får hoppas det syns nåt :-)

Av Stina - 11 maj 2015 18:42

fick jag ett par Bluetooth hörlurar på köpet och jag undrar redan hur jag kunnat klara mig utan sådana finesser tidigare?
Hur skönt är det inte att slippa sladdar som fastnar och trasslar sig!
Jag lyssnar på ljudböcker när jag går och fixar i stallet och det underlättar verkligen att slippa sladd :-)

Ja, när jag nu redan lagt in en selfies idag så kan jag lika gärna fortsätta, Ebba och jag ett par ihop - lika snygga båda två ;-)

Av Stina - 10 maj 2015 12:53

verkar ha tagit sig och ska förhoppningsvis med tiden bli till stora träd, skotten är tjuvade på sjukhuset där dom har enorma exemplar.


Fina liljan i födelsedagsbuketten slog ut idag, så vacker!
Ja, det är sånt man kan glädja sig åt en regnig dag :-)



Av Stina - 10 maj 2015 07:40

hade jag en mysig fm i stallet med ridning av envis Ebba ihop med N och Billan.
Fick en så fin blomma och god choklad av N, hur gulligt som helst!

Gubben höll på och gjorde iordning utemöblerna när jag kom hem och så blev det grillning av köttfärsbiffar på EM.

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards