It's my life

Alla inlägg den 15 september 2016

Av Stina - 15 september 2016 18:09

har jag brottats med vikten och uttrycket jojobanta beskriver exakt hur det varit för mig hela mitt vuxna liv.

Jag går ner fint i vikt men när jag slutar hålla stenkoll på vad jag stoppar i mig går jag upp allt igen och gärna några kilon till av bara farten.

Så även den här gången.

Gick ju ner 16 kilo förra året och dom har jag lagt på mig och så några extra   

Att det ska vara så svårt att hålla vikten ? !!

Så, det innebär att jag återigen är på och bantar då en kommentar på en fest nyligen fick mig att inse hur mycket jag gått upp i vikt. Det är så lätt att inte se det själv - jag tycker inte det är så farligt liksom tills nåt får mig att inse hur illa ställt det är.

Jag är inne på andra veckan nu och gick ner 1.7 kg första veckan - så peppa mig nu att bli av med kilona och sen MÅSTE jag lära mig att hålla vikten och till det behöver jag nog ännu mera peppning !

Det är där det svåraste sitter för min del.


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards