It's my life

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Stina - 31 juli 2009 21:34

Vaknade imorse med ont i halsen och har under dagen blivit alltmer snorig och hostig.

Dessutom en intensiv huvudvärk som pricken över i. Jättekul !

Ska alldeles strax krypa ner i sängen  - känner kudden ropa på mig från sovrummet.


Har fått stiga upp kl 6 hela veckan för att skjutsa äldsta dottern till bussen ( hon går i sommarskola och läser upp matte och svenska betygen ) - och hur roligt är det på en skala ? Stiga upp kl 6 när man har semester *stön*

Likadant är det nästa vecka .... och sen är det dags att börja jobba igen.

Börjar nästan känna ångesten komma krypande ...


Av Stina - 31 juli 2009 08:58

Uppehåll igår - lite blåsigt men ändå ett rätt behagligt väder.

Åtminstone fram tills jag hade sadlat färdigt Billan - då öppnade sig himlen.

Men, men - hade jag sagt ridning så skulle det ridas =)

Drygt en halvtimme var vi ute och kom sen tillbaka genomblöta - sadeln jag har verkar suga åt sig vatten ( syntet ) och var genomsur helt igenom !

Nästa regnridtur ska jag komma ihåg att trä över ett skydd i galon - kanske oxå ta min regnridrock istället för fleecetröja ....


Min gulliga sambo tillbringade dagen med att tillverka täckesstegar.

Han kom på att vi hade finfina rör efter det havererade skyddsnätet till studsmattan som han kapade till lagom längd, borrade hål i och så knöt vi kanon stegar med ett ett tunnare rep .

Tror vi fick ihop 6 stycken så vi gav bort 2 till stallkamraten E.


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards