It's my life

Alla inlägg under december 2015

Av Stina - 31 december 2015 13:16

till rätt hem och det är med stor sorg och smärta i hjärtat jag sitter och filar på en annons på världens bästa Billan   


   

 

Av Stina - 30 december 2015 20:12

som vi inte sett ännu under julhelgen och fick så fina julklappar - tack så mycket !

Förutom  varsin dushcreme/deo/kroppslotion fick vi ett så fint ljusfat som passade jättebra in på bordet.


 



  

Av Stina - 29 december 2015 20:09

av parfym på prenumeration från sniph.com, en julklapp av gubben =)

Varje månad får man en ny doft i 7 ml storlek och får alltså chansen att upptäcka nya parfymer till ett överkomligt pris.

Jag fick idag Chanel Chance - en doft som jag verkligen gillade och skulle mycket väl kunna tänka mig att köpa.

Spännande att se vad som kommer varje månad, blir lite julafton varje gång =)


             
  


  




Av Stina - 29 december 2015 09:44

till min äldsta dotter Sara som fyller 23 är idag - vart tar åren vägen ??!

Dessutom vill jag ge en extra eloge till henne som roddar runt 2 småbarn samtidigt som hon läser till undersköterska och jobbar extra inom hemtjänsten - du är fantastisk Sara   


Arkivbild

 

Av Stina - 28 december 2015 17:01

befinner sig mitt i den akuta fasen av maginfluensa och man märker att toalettpappret är slut är obeskrivlig.

Lägg sen till intag och kvällsfodring av hästarna 7 km bort så har ni min panikartade gårdag tillräckligt beskriven ....


 

Arkivbild

 

Av Stina - 4 december 2015 20:40

Jag märkte det på väg till stallet på em då jag körde rakt in ett träd som låg över vägen, bara repskador i lacken vad jag sett än så länge så det gick ju bra trots allt.


Jag märkte det oxå när jag väl kom till stallet och fick hjälpa grannen till stallet att ta hand om ett stort träd som ramlat rakt över vägen mitt i kurvan vid stallet.


Sedan märkte jag det när jag kom hem igen och ett stort träd fallit hos grannarna och slagit sönder ett antal fönsterrutor i lägenheterna.


Så ja, det har blåst lite idag i mina trakter.


Förutom det så är det min sambos och min lillebrors födelsedag idag så jag passar på att även här på bloggen säga: Grattis på er gubbar   


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards