It's my life

Alla inlägg under november 2015

Av Stina - 27 november 2015 11:58

och ska få börja sprida sitt härliga ljus i helgen.

Stjärnan är bra många år gammal och sliten men ljuset som blir av den - magiskt, jag bara älskar den !

Tidgare hängde den hemma men har med åren fått flytta ner till stallet där den fortsätter att glädja mig =)


 

Av Stina - 24 november 2015 20:33

alls, varneda muskel och led värker och händerna lyder inte *gnäll, gnäll*.

Fick ta pauser i stalljobbet och funderade på att lämna ett par boxar till senare men härdade ut och fick det gjort med händer som var helt bortdomnade i slutet =(


Ett möte i stan på em ( elände att köra bil när händerna domnar hela tiden ) och sen har jag bara tagit det lugnt och inte gjort nåt vettigt alls ( förutom lunchfodring, kvällsfodring, intag och hundpromenader förståss).

Hoppas på en piggare dag imorgon !


Arkivbild


 

Av Stina - 24 november 2015 20:16

Av Stina - 23 november 2015 17:00

Han var lite försenad så jag hann med att pyssla om och frisera Mulle, Ebba och Billan - mycket nödvändig den där friseringen - jag är så grymt dålig på det ...

Alla hästarna skötte sig bra med hovis, utom Ebba - precis som vanligt alltså ;)


 

Av Stina - 22 november 2015 13:14

Gf formbröd, riktigt gott!

Av Stina - 22 november 2015 11:35

Långkalsongerna och rattmuffen är på :-)

Av Stina - 21 november 2015 16:04

att det finns dom som anser att jag är lite seg med att uppdatera bloggen, undrar vad dom tänker på då ...   


Jag kan ju informera den stora massan om att jag haver bakat i dagarna 2 och det händer inte så ofta.

När barnen var små bakade jag allt bröd själv men nu blir det några enstaka ggr per år jag tar på mig förklädet och kör i gång.

I förrgår vart det glutenfria lussekatter, helt misslyckade enligt mig - klart godkända enligt gubben.

Nu är det ju han som ska få trycka i sig dom så det är ju bra att han inte tyckte som jag *s*


 


Igår vart det drygt 100 vanliga lussekatter och dom vart helt klart godkända - jag har fått i mig några stycken redan =)


 

Idag skulle jag ha gjort formbröd till gubben men jag tappade lusten, få se om jag hittar den igen nån av de närmsta dagarna ...



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards