It's my life

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Stina - 1 februari 2011 18:15

går till min underbara svägerska Sarah som kom förbi och hjälpte mig med höpåsar, lunchfodring och vatten !

Dessutom hade hon med sig smarriga kärleksmums till fikat =))


Dagens andra TACK går till min underbara vän Anneli som kom förbi på sin lunchrast  och mockade !


Jag känner mig oerhört lyckligt lottad som har så underbara vänner, ni är fantastiska !!!!

Jag älskar er allihop   


På em kom grannen tillika hovslagaren M förbi för att titta på en häst i stallet och han gjorde mig lite glad genom att tycka det var kul att stallet och stallområdet blivit så fint sen jag tog över !

Det värmde en stackars stallansvarig med eländigt ryggskott !

Så trots ryggen en riktigt bra dag =)



Av Stina - 1 februari 2011 11:29

jag fick på mailen.

Vad har du i din handväska ??


Lydig flicka som jag är så tar jag fasta på uppgiften och visar härmed vad som ligger i min stallväska just idag. Vanliga handväskan har så oerhört tråkigt innehåll ;)


  


Alltså : tändare, tuggummi, avmaskningsmedel för katt, 6 par handskar, plånbok, oriflamekatalog, hängslen till termobyxorna, hundkoppel, avmaskningsmedel till Ebba, sårspray, 2 rena sadelgjordar, fickkniv och 10 st vetflexlindor.


Visa mig vad du har i din väska så ska jag säga dig vem du är, eller ?? *s*


Känner någon för att anta denna lilla uppgift så go ahead.

Ni andra struntar helt enkelt totalt i det.

Lätt som en plätt !



Av Stina - 1 februari 2011 07:33

    

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards