It's my life

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Stina - 21 augusti 2011 22:17

och Becca gav sig iväg ut på stubben med en av stalltjejjerna.

Gamle gubben taggade till rejält och bjöd Becca på den "snabbaste galopp en häst kan springa, så fort så jag blev lite rädd fast det var himla kul".

En sådan fart hade dom ...


Billan blev longerad med chambon och herr V longerad med kapson och inspänningstyglar.

Jag har haft en mkt irriterande huvudvärk i flera dagar och orkade inte med nåt avancerat idag.

Huvudvärken blev inte bättre av att jag stängde av larmet imorse och sov flera timmar längre än jag tänkt mig ...


Imorgon är det åter till ordningen, skolorna börjar   

Becca börjar fyran och sonen börjar gymnasiet. Båda har lite svårt att sova ikväll.

Själv försöker jag om och om igen intala mig att jag INTE behöver några fler täcken till hästarna. Absolut inte !!

Fast jag skulle ändå vilja ha det här : http://www.filippasridsport.se/sv/shop/hast/tacken/bucas_freedom_mocca_turnout_light_host_2011.html

bara för att det är snyggt liksom ...

Men jag ska inte handla. Jag ska inte ...


 


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards