It's my life

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Stina - 24 juni 2012 17:24

med herr V har det varit idag och tro det eller ej, när tränaren steg ur bilen kom det en störskur som blötte ner oss alla rejält och sen kom solen tillbaka ...


Iallafall, från de första travstegen var han bara så fin idag så känslan går knappt att beskriva =)

Jag citerar tränaren : "jag står bara här och ler. Jag har aldrig sett honom så fin !"

Jag kunde variera formen och lägga ner honom lång och låg och ta upp honom igen, han gick stadigt i en fin form med aktiva bakben och fin ryggverkan.

Jag kunde rida med små hjälper och fick gensvar direkt, ja travarbetet var helt enkelt otroligt !

Klockrena galoppfattningar och skapligt galopparbete - vi har fortfarande lite problem där men det blir bättre för varje ridpass känns det som.

Jag får citera tränaren igen "det är en helt otrolig skillnad på er från första träningen och jag tror att största förändringen ligger hos dig som ryttare. Han kommer att lära dig lika mycket som du lär honom."


Arkivbild

 


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards