It's my life

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Stina - 24 juni 2009 21:28

Besök på fm av min gamle broder och brorsdotter ( inte fullt lika gammal ).

Sålde min gamla Volvo 740 till Emelie. Känns himla konstigt att inte ha den längre - vi hade 6 fina år tillsammans ;)

Nu åker jag gammal Saab som jag AVSKYR nåt så grymt !!!

Bilen verkar avsky mig precis lika mycket och hittar på allt den kan för att driva mig till vansinne !!!  Tror vårat förhållande kommer att vara väldigt kortvarigt ...


Becca och Mulle tog sig ett ridpass framåt kvällen och sedan tog vi och dushade lillkillen.

Han vart så ren och fin så - och tackade oss med att rulla i det värsta dammet han kunde hitta ...  tacksam liten ponny !

Billan ochVincent vart flyttade lite snabbt då dom rivit ett av staketen i hagen som gränsar mot ett stup - jag har 3 stängsel uppsatt med mellanrum så det ska väl mycket till att dom lyckas gå igenom. Men dom får inte återkomma förrens alla 3 är lagade och genomkollade igen.


Sedan fick en lycklig Becca följa med E på Kiwa en liten sväng, och det gjorde Beccas dag fulländad  =)






Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards