It's my life

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Stina - 17 mars 2010 06:31

när man börjar skymta gruset på vägen


 


så vaknar man upp idag och snön faller igen ... känns lite hopplöst tycker jag !

Annars är det ju mest is nu ... man får se upp vart man sätter fötterna, några brutna ben har jag inte planerat in !


Precis lagom som jag tillfrisknat från min värstingförkylning, så vaknade jag upp igår med feber ...

Huvudvärk, feber, ont i halsen och ont i ett öra ... känns lite hopplöst tycker jag !

Mitt immunförsvar måste ha packat ihop och dragit till varmare land, sista tiden har jag nästan varit mer krasslig än frisk =(

Antar att äldsta dottern delat med sig av sina bakterier hon kämpade med förra veckan, hon låg i hög feber med halsinfektion och sedan en kraftig öroninflammation hon fick penicillin mot.


Min gamla pannlampa packade ihop helt i förrgår, började ryka och gav sen upp helt. Eftersom jag tar in hästarna sent använde jag den varje dag ... så mycket lättare att ta in med båda händerna fria än att klumpa runt med ficklampa.

Johan hade spanat in en ny så den inköptes igår, rea på Swedol, och oj, vilket ljus det var i den !!

Liten och lätt är den oxå ... ja, jag är kanonnöjd !!


  


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards