It's my life

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Stina - 5 mars 2011 21:43

att jag precis fått mig en medryttare till herr V ...  


Skänker en tanke till en väldigt god vän som haft en jobbig dag.

Jag tänker på dig och håller tummarna att allt går som det ska imorgon och ni får ett positivt besked !!

Bamsekramar, du vet vem du är !!


Arkivbild

  

Av Stina - 5 mars 2011 17:57

jag börjar nästan vänja mig vid dom =)


Mulles boots kom igår så Becca och jag tog ut dom på ICA idag och så vart det en provtur på fm.

Jag valde tillslut att köpa ett par Cavallo Simple Boot och valde till en dämpande sula att lägga i.

Bootsen såg ut att sitta bra och Mulle verkade tycka dom var ok.

Det blev en liten provsväng i paddocken, skritt och trav, och dom satt kvar där dom skulle.


    


Vid lunch kom Natalie, och ihop med henne och Billan samt M och Nora red vi ut och var borta lite mer än en timme.

Herr V var precis hur duktig som helst !!!

Öronen och ögonen gick som propellrar för att hinna kolla in allt otäckt, men han höll sig på backen hela tiden.

Bara några småskutt när det vart lite extra otäckt - världens bästa Vincent helt enkelt !!

Gelpadden jag köpt var riktigt skön att sitta på, hoppas den hjälper mot den bråkiga ryggen nu så jag kan komma igång och rida mer intensivt och regelbundet !


Gubben åkte sen in till staden och köpte med sig kinamat hem.

Ohh, så gott !! Varför äter vi det så sällan ??

Nu har jag en slapp lördagkväll framför mig ... kan det bli bättre ?

Av Stina - 5 mars 2011 09:41

Jag gav mig den på att jag skulle prova Bloglovin.

Jag har nämligen lite svårt att hålla reda på vilka bloggar/inlägg jag läst eller inte.

Jag råkar nämligen ha väääldigt många bloggar i mina favoriter =)


Mina absoluta favoriter tittar jag in till varje dag, ibland flera ggr per dag men så har jag en hel mängd jag kollar in lite då och då och det är dessa som jag har svårt att hålla reda på ibland.

Nu får jag veta när dom har lagt in nya inlägg och jag behöver inte läsa ifatt 5 sidor när jag väl är inne hos dom.


Så, jag tror jag har ändrat mig - jag gillar nog bloglovin trots allt =)

Av Stina - 5 mars 2011 09:21

Kanonbra =)


  

Av Stina - 5 mars 2011 07:41

hunden efter det här så är det nåt väldigt, allvarligt fel på vårat djurskydd !!!


http://www.expressen.se/nyheter/1.2353508/hunden-slapades-efter-bil-har-plastras-hon-om

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards