It's my life

Alla inlägg den 7 april 2011

Tja

Av Stina - 7 april 2011 21:45

liiite bättre kan man väl säga att den här dagen varit, har ju inte riktigt tillbringat hela dagen i sängen ...


När barnen kommit iväg till sina skolor åkte jag och släppte ut hästarna och longerade Billan en halvtimme.

Mockade 2 boxar och sen var jag så slut att jag åkte hem och la mig.


Billan skrittar av efter passet idag

  

Sov till kl 13, steg upp och åkte och lunchfodrade hästarna och sedan ... åkte jag hem och la mig igen.

Dom där liggsåren är inte långt borta nu ....


Framåt 16.30 åkte Becca och jag till stallet igen, gjorde allt stalljobb och hon red Mulle en halvtimme i paddocken.

Sen åkte vi hem och jag satte mig att slappa vid datorn.

Då ringer telefonen, herr V har sparkat en av tjejjerna på höften vid intag.

Bah ! Åkte snabbt tillbaka, såg till att tjejjen kom hem och att hon inte var allvarligt skadad.

Tog av täcken och fodrade intagshö, mockade och tog hand om den sparkade tjejjens häst och styrde runt lite innan klockan var dags för kvällsfodring.


Så gick denna dagen oxå utan nåt egentligt vettigt gjort, nu ska jag återigen krypa ner i sängen och se till att jag är fit for fight imorgon, nu är jag less på det här !!!


Sten och Stures favoritplats =)

 

 

Av Stina - 7 april 2011 06:15

var en totalt onödig dag som jag hoppas jag slipper genomleva igen på lääänge !

Morgonen tillbringades på toa , och när de akuta symptomen gett sig så låg jag i sängen. Sov bort både för och eftermiddag.

Fram emot kvällen kände jag mig lite bättre, intaget av hästarna gick bra och jag orkade tillbringa lite tid i soffan istället för i sängen.

Som sagt, en totalt bortkastad och onödig dag !!


Bästaste Natalie fixade hästarna åt mig, TACK !!!!!

 

Idag känner jag mig bättre, fast trött och har ont i magen, så jag hoppas jag orkar med nåt iaf. Pallar inte en dag till i ryggläge - då får jag liggsår ...


Idag säger väderprognosen att det ska bli sol och 12 grader varmt ... och så vindbyar på upp emot 24 m/s.

Varför ska det alltid blåsa när solen visar sig ???


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards