It's my life

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Stina - 28 mars 2012 21:02

och en tjej till i stallet bar fram lite bommar och koner på ridbanan på em för dagens ridpass.

Hon, Becca, är såpass frisk så det blir skola imorgon och alltså fick hon lov att komma till stallet idag igen =)

Det blev serpentiner runt konerna och bommar att trava över.

När ridpasset var slut lät flickorna hästarna gå själva medans dom bar bort alla bommar och jag tittade ut från stalldörren och brast i skratt.

Båda hästarna är ju gamla ridskolehästar så där skrittade dom runt fyrkansspåret utan ryttare, Nora först och Mulle efter, varv på varv.

Så sött !


Sedan var tanken att min brorsdotter skulle rida Billan idag och jag hade planerat jobb för både herr V och Ebba, men vädret som kom in fick både mig och E att tappa lusten.

Regn och hård blåst. Tvi vale. Idag orkade jag inte trotsa vädrets makter och köra ändå, jag tappade lusten helt enkelt.

Istället blev det intag runt 17 då alla hästar utom en gick nakna. Jag avvaktade så länge jag kunde ifall det skulle vända, men sen började jag ta in dom.

Hade tänkt mig att dom skulle vara ute till kvällen, riktigt så dåligt väder sa väl väderprognosen inget om.

Inte den jag kollade på iaf =(


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards