It's my life

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Stina - 18 april 2012 21:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Stina - 18 april 2012 14:04

var betydligt större idag och jag ringde kliniken så fort dom öppnade.

Fick en tid imorgon em, och snälla chefen beviljade mig akut en semesterdag från jobbet för det.

Är riktigt orolig nu faktiskt med tanke på dess läge vid knäleden =(

Stor, djup suck !


Hade lite svårt att hitta inspiration för att rida herr V efter det men vi kom till slut ner på banan för ett dressyrpass.

Han gick bra, riktigt bra förutom lite bakutsparkar i galoppen och en total "ovilja" att böja sig åt höger.

Det bara inte gick att ställa/böja honom och efter allt som varit blir jag orolig för det oxå.

Fast antagligen är det inget mer än att jag red hemskt illa med tankarna lite åt ett annat håll ...


Sedan kom hovslagaren och Vincent är nu stooor pojke och fick sina första bakskor.

Han var kanonduktig fram till nitningen på sista bakhoven, då ryckte han åt sig benet och försökte kicka hovslagaren.

Hovis daskade till och herr V reagerade stort och slängde sig i linorna så några saker på en hylla föll ner framför ögonen på honom.

Herr V kastade sig bakåt och landade rakt på min vänstra fot.

Jag hade som tur var stålhätta på, men största delen av hoven landade förståss bakom stålhättan.

Hovslagaren lämnade oss med kommentaren : "mentalt är han som en treåring" ...

Sitter nu med en fot som blånar och svullnar mer och mer och en kväll på jobbet framför mig.

Det verkar inte riktigt vara min dag det här =(


Arkivbild

 



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards