It's my life

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av Stina - 11 juli 2012 19:16

skrittur med några travinslag ihop med Becca/Mulle och Sara/Billan road vi oss med idag, herr V och jag.

Helt underbart avslappnande tur, precis vad som behövdes =)


Jag kan flyga, jag är inte rädd ;) ( herr V och jag tar täten )

 


Av Stina - 11 juli 2012 08:09

la jag mig för en liten siesta på em, hade precis slumrat till när gubben kom in och väckte mig.

"Din bror ringer från hagen, Vincent blöder".

Jag hann se uppfläkta ben/Strömsholm och allt möjligt elände framför mig innan det kom fram att han blödde ur näsan.

Ohhh, ännu värre - han har nog gått runt och slagit i huvudet !!!


Jag vaknade till snabbt och det tog inte lång stund innan jag var i hagen och undersökte min lilla bebis.

Det hade blött en del, brors tröja var blodig och det droppade fortfarande ur näsan.

Efter att ha tvättat rent näsborren och i princip vänt den ut och in hittade jag ett litet rivsår och jag kunde börja andas igen !

Jag skulle tro att han rivit sig på taggbuskarna när han kört in skallen för att äta bladen, han älskar att stå och pilla bland dom.

I vilket fall skulle han överleva även denna gång =)


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards