It's my life

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Stina - 28 december 2013 21:15

i boxen hos en av mina hästar med en kopp kaffe och filosoferade, det finns liksom inget bättre ställe att tänka på än brevid en häst =)

Dom som känner mig vet att jag har ett ganska stort kontrollbehov och jag skulle vilja ha kontrollen över vad som händer med mina hästar även om nåt skulle hända mig så jag avlider eller inte kan tala för mig längre, så det var då jag började fundera på hur jag skulle behöva bete mig för att få ner min vilja på pränt så den vinner laga kraft.


Räcker det om man skriver något eget bevittnat eller är det bäst att gå genom advokat ?

Någon som har en aning om hur man gör ?


Arkivbild

 


Av Stina - 28 december 2013 19:52

Billan igår var ute en sväng idag igen och jag passade på att tömköra en mkt pigg och glad Ebba under tiden.

Varje galoppkommando resulterade i jämnfotahopp rakt upp och ett wiii från den lilla glada =)


Vincent blev ompysslad och Mulle fick sig en gosstund med mig och nya grannarna som kom över och pratade bort en stund.

Dom har en liten tjej som är hästintresserad som ska få komma och pyssla om Mulle och ta promenader med honom lite då och då och hon vart HELT överlycklig ! =)


Arkivbild

 



Av Stina - 28 december 2013 17:42

Gubben åker på bio, förkyld och febrig hästnörd roar sig på sitt eget vis ... (rensning av bädd)

Av Stina - 28 december 2013 10:16

måste jag ta mig i kragen och visa upp mina händer, speciellt höger, för läkare !

Jag har haft uttalade problem senaste året men nu börjar det påverka mig i allt för stor grad för att jag ska kunna låtsats att allt är ok längre.


Jag har konstant värk i handled och fingerlederna på höger sida, fingrarna är svullna och svåra att böjja.

Jag har ingen kraft i handen, tappar saker och har svårt med finmotoriken - båda händerna känns liksom stela och klumpiga och lyder inte riktigt =(

Jag kan knappt rykta med höger handen då jag tappar ryktborsten hela tiden och jag har jättesvårt med ridning/tömkörning pga värk och förlorad kraft - kan inte sluta handen runt tyglarna ordentligt.


Jag har värk även i lederna i vänsterhanden, i en del av tålederna på båda fötterna och vänster knä =(


Svårt att se på kort men här är fingrarna så uträtade som jag får dom på egen hand , vä resp hö

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards