It's my life

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Stina - 11 november 2014 19:30

i stallet går jag och klurar på och tanken på det här med täckesbyten som onödigt jobb har legat och grott länge, närmre ett år faktiskt *s*

Vi har ju bytt täcken morgon och kväll - servat med boots odyl och sista tiden är det bara mina hästar som bytt till pyjamas och krävt mest jobb så.

Med dagens andastäcken, kallstall utan stora temperaturskillnader,  och bra väderappar där man kan förutse morgondagens ev täckesbehov så man kan planera är det ju egentligen en onödig grej så nu lägger vi ner det =)

Det här är ett ENORMT steg för mig som gillar att byta om och natta hästarna i mjuka pyjamasar   


Hur gör ni med täckesbyten i ert stall ?



Arkivbild


 
  

Av Stina - 11 november 2014 14:49

sadelkammaren kvar att dammsuga, resten av stallet är fäääärdigt - gubben har gjort det absolut mesta medans jag gått och plockat och pysslat med mindre grejjer.

Men så skönt det känns =)


Har även nunnit med att äta god mat och vila middag.

Ja, nu har jag inga måsten alls resten av em/kväll utan ska titta på några avsnitt av Downton Abbey och bara ta det lugnt - konstig känsla att ha det så soft =)


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards