It's my life

Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Stina - 23 maj 2009 14:42

Mest jobb sista tiden - jobbat 7 av 8 dagar och känner mig lite sliten.

Ledig i helgen - skönt !

Har hittils varit riktigt LAT idag - steg upp vid 5 och flyttade hästar och återgick sedan till min sköna säng och sov liite längre än beräknat =)


Igår var hovis här och satte på en sko på Billan som hon tappade i veckan.

Johan var gullig och tog in henne och servade hovis med kaffe och släppte ut hästen igen medans jag var på jobbet.

Kaffe till hovslagaren är obligatoriskt här - likaså torr och ren häst och har han tur så serveras det nån god bulle oxå =)

Man ska skämma bort sin hovslagare ;)


Har spenderat en himla massa pengar sista veckan - känner mig en aning slösaktig !!

Shoppa hästprylar är det bästa jag vet !!

Mitt hööks paket damp ner häromdan innehållande :

  •  Grimma och grimskaft till Mulle
  •  Svanskappa till Mulle
  •  Chambon
  •  Vinrött dressyrschabrak

 Dessutom ropade jag in en ny fårskinnspad på Tradera som kom igår.


Sedan toppade jag det med att beställa en bärbar dator som anländer nästa vecka =)

Med 5 barn i huset är datorn ALLTID ockuperad - nu fick jag nog och beställde en egen till Johan och mig :)




Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards