It's my life

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Stina - 15 januari 2010 19:42

Ebba fortfarande feberfri och av svullnaden märks inte så mycket.

Hade telefonkontakt med min vet imorse, vi fortsätter med Finadyne några dagar till. Tempar, promenerar och håller koll så det inte blossar upp igen.


Vi fick sällskap på vår morgonpromenad av stallkamraten E på Palona som är under inridning med sikte på 3 års testet.

Palona tycker trafiken är lite läskig när matte sitter på och inte går brevid, så det passade bra att följa med oss och få lite sällskap.

Fick hålla i lite vid ett bilmöte när Palona stressade upp sig men sen gick det problemfritt, Ebba traskar bara på utan att bekymra sig för nåt !


Gick och la mig ett par timmar framåt lunchtid och kände mig betydligt bättre när jag vaknade till, lite huvudvärk men ingen feber så jag hoppas jag är av med vad det nu är för bacillusk som hoppat på mig ...


Bild från november på Palona, Kiwa och Billan.


  



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards