It's my life

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Stina - 1 februari 2010 10:44

Så var det dags igen då - Ebba är trasig =(

Hon är rejält halt fram fast jag kan inte riktigt se nån anledning till varför ?

Inga sår, svullnader eller värme. Hon har ett ytligt skrapsår på ena bakbenet - har hon gått omkull i hagen och sträckt några muskler ??

Ja, det är inte mycket mer än att avvakta och se vad som händer ...

Orolig blir jag förståss !!


På tal om sträckta muskler så har jag ett par sådana ... känns som det är dom flesta faktiskt om jag känner efter !!

Vincent och jag råkade på en bautastor mördarsten som kikade fram ur en snödriva .. Vincent kastar sig hejdlöst åt sidan och får till ett bocksprång i samma veva, så där låg jag på vägen och undrade vad det var som hände och ser hästen glatt springa hemåt längs vägen...

Det märks att man börjar bli äldre - ramla av gör ondare och ondare för varje år

=(


Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards