It's my life

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Stina - 24 september 2010 20:34

har präglat hela dagen =(

Egentligen har det inte funnits nån anledning till stress, om vi bortser från morgonen för att hinna allt i tid till jobbet och första 45 min på arbetet.

Därefter har det varit rätt lugnt.

Men jag har inte kunna varva ner utan varit just stressad och irriterad hela dagen.

Nån slags inombords stress - den farligaste varianten, jag vet. Jag känner igen den ...


Jag har lyckats reta mig till vansinne på katten som ska gå framför fötterna hela tiden och hunden som ska följa efter mig överallt.

Sedan alla dessa ljud - att det ska låta PRECIS överallt. Ge mig lite tystnad !!!


Med tanke på detta har jag inte gjort mer än jag absolut måste med hästarna, det är liksom inte läge för det !

Stod en stund i stallet och lyssnade på dom tuggandes sitt hö, ett ljud som vanligen får mig lugn och på gott humör.

Idag tuggade dom nåt så extremt högt och irriterande att jag var tvungen att komma därifrån snabbt ...


Och det var nåt otroligt vad högt fläkten låter på datorn idag !     



Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards