It's my life

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Stina - 29 maj 2011 19:02

fick sällskap i sommarhagen av tant Skorpan på em och det blev springa av vill jag lova =)


Sessorna har på den här veckan blivit nästan oskiljaktiga och gör inget utan varandra, precis hur söta som helst är dom !


             

Av Stina - 29 maj 2011 18:09

jag har världens bästa häst och världens virrigaste medryttare !! ;)


Halvvägs till tävlingsplatsen frågar jag Natalie om hon fick med sig sadeln ... nej, den hade hon glömt !!!

Gubben som åkte efter oss i egen bil fick ta över hästkörat och jag vände om med hans bil och hämtade upp sadeln som fint hängde på sin plats i stallet   


Väl på plats var Billan om möjligt ännu lugnare på plats och framridning än vanligt och jag kände redan då att vi hade segrat idag.

40 cm blev det 2 vägringar på, Billan var lite tittig och stoppade på ett myskohinder och ett stopp fick allt Natalie ta på sig.


50 cm går dom in och nollar lite snyggt och 60 cm nollar dom lika j*vla snyggt och jag tror att jag måste ha varit den stoltaste hästägaren på plats idag !

Ursäkta franskan men, fy FAN vad hon är bra !!!!!


           



Av Stina - 29 maj 2011 06:25

för tävling för Natalie och Billan, 40 och 50 cm på Smedby gård ska hoppas !


En till av stalltjejjerna ska dit och hoppa 2 klasser och det känns lite kul att åka fler från samma stall och stötta varandra !


Så håll tummarna för att regnet upphör och att vi får ytterligare en positiv erfarenhet av tävlingar idag =)


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards