It's my life

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Stina - 27 maj 2011 21:24

Satte foten i stallet strax innan 9 imorse för att se på och fota när stallkompisen S red sin nya stjärna som kom till stallet i måndags.

Ett 7 årigt kanonfint halvblodssto från Irland.

S är överlycklig, satt och log hela passet igenom =)


   

Därefter fick jag fint besök av Helena som brukar kommentera här nu och då, det blev kaffe och massa hästprat förståss =)

Jättekul att ses, det måste vi göra om snart !


Kl 1 hämtade jag upp Becca från skolan och Natalie från bussen.

Becca red lektion på Mulle för en av stalltjejjerna och N, jag och Sarah hämtade in hästar från sommarhagarna.

Det var hovslagarbesök för 1 åringarna idag nämligen.


När det var klart longerade jag Vincent ganska kravlöst i 20 minuter.


Strax före kl 19 var jag hemma igen och då var jag helt slut på energi !


Känner mig stolt och glad över både Ebba och Vincent idag som är så otroligt trevliga att promenera med.

Båda två går precis där jag vill ha dom med slakt grimskaft och det är sånt som gör mig glad och stolt =)


Av Stina - 27 maj 2011 12:36

om jag har blivit tossig eller ej ...

Gränsen är hårfin må jag säga !!!

Jag har nämligen intresseanmält mig och Billan för hoppträningar i grupp ... kan bli ytterst spännande !


Arkivbild

 

Av Stina - 27 maj 2011 07:21

otroligt många kommentarer om min tanke om att låsa bloggen.

Många har valt att använda ett lite väl kraftigt språk ang de människor som åsyftas vad gäller snack och jag har valt att inte publicera dom.

Rena påhopp på någon ser jag ingen anledning att lägga ut offentligt, men jag tackar för stödet =)


Efter att ha tänkt igenom det hela ordentligt så låser jag upp igen, jag kommer troligen att lägga fler inlägg under lösen där jag vill veta vilka som läser så jag får lite mer kontroll på läget =)



 

Av Stina - 27 maj 2011 07:02

från KB träningen. Fotograf Sarah Ekfeldt.


                     

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards