It's my life

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Stina - 4 maj 2011 21:19

fick på sig hasskydd idag och det uppskattades inte.

Hon gjorde goda försök att sparka av sig dom men lugnade sig på några minuter.

Piphasen är mindre tydlig efter antiinfl behandlingen, hon har massor av strö och nu hasskydd så jag hoppas det kan minska mer även om jag är medveten om att det kanske aldrig går bort helt =(


Herr V har fått för sig att han ska stå och sparka på boxdörren med framhoven och har gjort ett ordentligt hack i hoven.

Han är så nedrans svartsjuk om man håller på med någon annan häst, han protesterar vilt !

Suck.

Natalie skulle köpa med sig boots ut imorgon till honom.

Kan man linda in dom i bomull eller ska man passa på att köpa alla de skydd som marknaden erbjuder ??? ;)


 

Av Stina - 4 maj 2011 20:48

Troja vill ha, NU !!!!


 

Av Stina - 4 maj 2011 15:25

                 

Av Stina - 4 maj 2011 15:08

har fått ny inspiration till sin blogg iom kameran hon fick idag.

Kika gärna in och kommentera =)


http://rebeccaholmes.bloggplatsen.se/

Av Stina - 4 maj 2011 14:31

Natalies nya stjärna 1 åriga Albin kastreras imorgon och beräknas komma hem till stallet om 2 veckor.


Det jag funderar lite på är hur snabbt man kan låta honom gå ihop med ston ?

Ska man våga prova eller hålla undan ston under sommaren ?


Åsikter, erfarenheter och andra tankar runt den här lill killens hemgång är välkomna !!

Av Stina - 4 maj 2011 07:31

På måndag sticker jag, Becca och Natalie till lokala klubben för en intressant föreläsning, det ser vi fram emot !


 

Av Stina - 4 maj 2011 06:20

i stort sett hela dagen igår och det verkar hålla i sig idag.

Suck.


Hjälpte en stallkompis igår när hon hoppade och efteråt var jag så blöt och kall så tanken på att ge mig ut med någon av mina hästar inte lockade alls.

Det fick bli ledigt för dom igår.

Hästarna fick komma in redan kl 17 och herr V fick sitt BoT täcke på sig fram till nattning.


Idag fyller min yngsta dotter Rebecca 10 år, GRATTIS gumman, så vi fortsätter att fira här hemma även idag =)


 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards