It's my life

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Stina - 4 juli 2011 07:50

en av de värsta flyttarna någonsin ...

I vilket fall sitter jag här i nya lägenheten med min kopp kaffe vid datorn som jag brukar och försöker få ihop några rader i bloggen.


Naturligsvis vaknade jag ju upp och var sjuk på flyttdagen.

Ett grymt illamående, yrsel och dunkande huvudvärk.

Flytten kunde ju inte vänta för det så vi flyttade och jag trodde jag skulle svimma av ett par ggr.

Efter några timmar såg jag dubbelt och darrade i hela kroppen, kändes som om jag skulle slå ihop !!


Det dåliga mående fortsatte även igår fast i något mindre omfattning, men då låg Becca istället och mådde pyton.

Kunde ju ha varit roligare om vi mått bra, men det var väl för mycket begärt *muttrar*


Jag vill tacka svägerskan Sarah samt K o M i stallet som tagit hand om mina hästar fredag och lördag så jag kunde koncentrera mig på flytten.

TACK !! Ni är bäst  !!!

 

Alla grejjer är flyttade iaf och det börjar bli någon slags ordning här hemma. Att flytta från hus till lägenhet är en utmaning, jag lovar !!!


Första kvällen vi sov här gick vi ner till vattnet med Troja och bara andades en stund.

Ja, nu bor vi några hundra meter från Bråviken och kan se vattnet från våra sovrumsfönster.

Vägen ner till badplatsen kantas av stora ekar och det är bara så vackert !

Så trots att vi flyttat till lägenhet så är vi i allra högsta grad kvar på landet.

Det kommer en massa foton sen vartefter =)


Nu ska jag ta och åka till stallet och ta hand om mina vänner hästarna, sedan ska vi in till staden för att köpa lite smått och gott vi behöver till lägenheten och efter det så vankas det mer pyssel i vårat nya hem.

Dagen idag går nog oxå i flitens tecken skulle jag tro =)


Gör en bra måndag allihopa !!


Arkivbild

 

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards