It's my life

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Stina - 26 december 2009 07:31

Vilket slask det är ute !!

Hästarna var totalt genomsura vid intag igår - det rann vatten om täckena och tyngden på dom var inte att leka med !!

Fantastiskt nog så var hästarna torra under =)

Skönt nog så har jag fler uppsättningar täcken så dom kan få torra på sig nu på morgonen - det uppskattar dom nog !

På tal om täcken så har ju reorna startat - jag surfade in hos Hööks nu på morgonen och beställde ett fleecefodrat regntäcke och ett fleecetäcke till Vincent, gick på ca 500 ihop.

Gäller att fylla på lagret så jag har hela att plocka fram när han haft sönder de gamla !


Spraya på rikligt med antibit spray funkar riktigt bra för att hålla honom borta från Billans täcken, han har faktiskt inte haft sönder ett enda av hennes hittils iår - halleluja ! Förra året hade han hur roligt som helst med dom tills jag började spraya på antibit och förstörde det roliga för honom =)

Ibland tycker han nog att jag är en riktig glädjedödare ;)


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards