It's my life

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Stina - 9 december 2010 19:46

Av Stina - 9 december 2010 19:27

Haft en stressig men ändå en riktigt bra dag.

Bla har gubben och jag varit inne och handlat julklappar och faktiskt så är vi färdiga !!

Vi har köpt alla julklappar, det har väl aldrig hänt tidigare att vi varit klara så här tidigt !!!

Imponerande ;)


På em kom bästaste Anneli och hon hade beslutat att vi skulle ut och rida - i samhället !!

Jag förväntade mig både det ena och det andra men båda hästarna skötte sig med bravur !

Imponerad igen, jag måste ha gjort nåt rätt i deras uppfostran iallafall =)

Tala om miljöträning. Det var bussar, bilar, skyltar, folk och oväntade ljud överallt och hela tiden.


  


Jag är bara SÅÅÅÅ stolt över dom idag och det var tur jag köpte en säck morötter på Granngården så jag kunde proppa i dom senare.

Red förbi jobbet och hälsade på en sväng, vinkade åt "mina" boende från parkeringen.


Jag mår så jättebra av att umgås med Anneli. Lättsam stämning och många glada skratt, ja en riktig energikick fick jag idag igen.

TACK !!


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards