It's my life

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Stina - 19 juni 2010 19:15

har varit här igen, Tack !!

En skogstur på ca 50 minuter blev det, lite nya stigar för herr V men han var coolare än coolast idag =)

Anneli undrade vad jag gjort med honom *s*, han blev inte rädd för en enda sten !

Pigg och framåt med spetsade öron hela vägen - världens bästa Vincent helt enkelt !!


Det enda farliga vi sprang på var upplagda cementrör i mängd på ett av fälten och hästarna reagerade litegrann.

Jag erkänner : det var jag som var räddast den här gången   

Billan blev lite fjantig och började backa och steppa och jag fick hjärtat i halsgropen =(

Blir så arg på mig själv när jag fjantar till det ... jag ska aldrig mer säga att Vincent är fjantig när han är rädd för ekorrar, själv klarar jag ju inte av cementrör *s*


Anneli fick sin present, ett likadant Dyon schabrak som jag köpte till mig själv.

Jag hoppas det passar A =)


  

Av Stina - 19 juni 2010 14:00

Hästarna har oerhört söta grannar i hagen brevid.

Fruktansvärt blyga och försiktiga av sig och springer oftast och gömmer sig när man kommer, men idag fick jag några kort på dom iaf.


  

Av Stina - 19 juni 2010 12:10

Gubben kom hem tidigt igår och var riktigt nykter ( för att vara han ), så han kom upp skapligt idag och vi gav oss iväg till hagen för lite fix.


I hagen finns en telefonstolpe som hästarna använt till att vässa sina tänder på.

Jag tvivlar på att impregnerade telefonstolp är så bra att gnaga på, och inte heller tror jag att telebolaget har lust att hålla med tandpetare till mina kusar, så vi ( läs gubben ) satte ner lite stolp och hägnade bort den.

Nu får dom peta tänderna med nåt annat ...


  


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards