It's my life

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Stina - 29 januari 2011 20:18

med sovmorgon, otroligt skönt !!!


Därefter skurade jag lite sadelgjordar medans gubben bytte ut trasiga delar ur dator :


    


Därefter en allmänt slö fm innan jag for till stallet för att fixa.

Tömkörde Billan en halvtimme, kanonpass med en lyhörd och lugn häst !


Fixade iordning henne och tog fram intagshö till alla hästar för att lägga in i boxarna innan jag tog in dom. När jag böjer mig ner för att ta upp den sista påsen knäcker det till i ryggen !

Ryggskott !!

Började ta in hästar men ringde sen gubben som fick komma och hjälpa mig. Jag kunde inte böja mig alls och vartenda steg smärtade i ryggen.

Ett företag att få in och ut mig ur bilen kan jag säga ...

Imorgon har jag alla pass i stallet, ska bli intressant att se om jag lyckas rulla mig ur sängen och ta mig dit *suck*

Undrar om jag fick mitt straff för den lata dagen ...latmasken slog till ;)

Av Stina - 29 januari 2011 09:14

nåt som heter Blogkeen man kan välja att följa bloggar med, precis som bloglovin.


Bloglovin har jag aldrig riktigt förstått mig på, men en snabbläsning på Blogkeen säger mig att jag kan se på FB när bloggarna uppdaterats ... kanske det vore nåt för mig ??


Jag kör en gammal variant annars, jag surfar helt enkelt in på de bloggar jag läser och kollar om dom uppdaterat .... kanhända är jag gammalmodig *s*

Av Stina - 29 januari 2011 09:02

som idag fyller 2 år !


Inte trodde jag jag skulle hålla på så länge och framförallt inte att jag efter 2 år skulle tycka det är roligare än någonsin att blogga =)


Första bilden jag la upp i bloggen, den 31 januari 2009 när vi precis hade varit och hämtat hem lilla Mulle. Tänk att han har varit hos oss i 2 år redan !


  

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards