It's my life

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Stina - 3 november 2013 18:29

att få starta upp en grå, dimmig novembermorgon med ett riktigt lyckat ridpass !

När jag sedan fick till 2 !! lyckade ridpass - ja, då svävade jag på små moln   


Billan var först ut och hon var så grymt rolig att rida, det känns som om hon utvecklas i rasande takt just nu och idag gav vi oss på och nosade på förvänd galopp.

Jag fattade rätt galopp och lotsade henne sedan i en så mjuk båge som möjligt över i "fel" varv.

Höger varv var inga större problem alls medans jag i vänster fick nöjja mig med kortare sträckor - men hon var bara sååå duktig och kämpade på med att försöka förstå vad det var jag ville.


Nästa man ut var herr V som bla gjorde sådana klockrena övergångar skritt - trav - skritt att jag bara satt och njöt och några fina galoppfattningar fick vi oxå till.


Älskade hästar så fina dom är och sån TUR jag har som får jobba med dom   


Arkivbild

       

Av Stina - 3 november 2013 18:09

när jag gav mig på att träna på porträttfotografering idag.

           

Vädret

klart.se

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards